Even voorstellen…

Mijn naam is Christian Ghiraw Visser, ik ben 39 jaar, gelukkig getrouwd, heb 3 prachtdochters en heb het geluk om mijn creativiteit kwijt te kunnen in mijn eigen onderneming Het Creatiepunt. Bij Het Creatiepunt kunt u terecht voor alles wat te maken heeft met concept, ontwerp en marketingzaken. Maar ook om uw eigen idee te toetsen en het tegen het licht te houden. Mijn doel is u verder te helpen met de groei van uw organisatie, ambities te realiseren, u werk uit handen te nemen en de klus te klaren op een manier waar u blij van wordt.

Focus

De focus ligt vooral op organisaties in het onderwijs, zorg of cultuur maar ik laat me ook graag verrassen door de dynamiek van andere branches. Met ervaring als marketing en communicatiemanager in de Telecom ben ik thuis in de op doelen gedreven markt en help organisaties waar nodig te commercialiseren.

Waarom doe ik het?

Misschien klinkt dit raar maar een hoop eigenaars/ werkgevers zijn vergeten waar ze elke dag voor opstaan en naar het werk voor gaan. Dit is namelijk niet alleen het behalen van winst of het verhogen van de omzet maar dient vaak een hoger doel. Vaak is de “persoonlijkheid” van een organisatie ondergesneeuwd in alle rompslomp van het dagelijks werk, de identiteit is zoek. Het Creatiepunt kan u helpen om weer terug te gaan naar de wortels van uw organisatie. Dit met bevlogenheid, creativiteit, enthousiasme én oog voor de wensen en behoeften van u en uw afnemers. Eigentijdse marketing en communicatiediensten aanbieden met als doel het verbeteren van kwaliteit, het verbinden van doelen en mensen en het versterken van de kernwaarden zodat deze bijdragen aan de eenheid, identiteit en imago van uw organisatie. Het resultaat is dat intern de verbindingen sterker worden en dat de uitstraling van uw organisatie naar buiten toe gezond en professioneel is.

Hoe doe ik dat?

Om mijn klanten goed te kunnen helpen hou ik mij altijd vast aan een aantal belangrijke kernwaarden van mijn eigen bedrijf:

Betrouwbaarheid

Betrouwbaarheid is een belangrijke kernwaarde om niet alleen uw organisatie te onderscheiden van de concurrentie maar ook om uw zakelijke relaties op te selecteren. Per slot van rekening wilt u een partij waar u op kunt bouwen, doet wat ze beloofd en de afgesproken doelen binnen de gestelde termijn realiseert. Bij Het Creatiepunt krijgt u voor de start van een project een gedegen offerte zodat u weet waar u aan toe bent. Daarnaast rekent Het Creatiepunt niets extra’s voor de begeleiding van uw drukwerk en gaat de factuur van de drukkerij na de afronding van het project netjes naar u toe zonder extra marges.

Kwaliteit

Het Creatiepunt gaat altijd voor het behalen van de hoogste kwaliteit. Dus niet alleen tot u het goed vind maar totdat uw doelgroep het ook goed vind. Uw communicatie moet niet alleen de boodschap effectief over kunnen brengen maar ook opvallen en uitdagen.

Communicatie

Ook in de communicatie staat Het Creatiepunt voor kwaliteit en duidelijkheid. Geen onduidelijke offerte, een heldere factuur zonder verrassingen en een concrete deadline. De meeste tussentijdse communicatie gaat via de e-mail of per telefoon omdat dit vaak sneller gaat. Maar ik kom ook graag bij u langs op kantoor. Het belangrijkste in de communicatie is dat u ten alle tijden op de hoogte wordt gehouden van de status van uw project of opdracht en dat de overeengekomen deadline wordt gerealiseerd.

Creativiteit

Uiteraard beschikt Het Creatiepunt over een grote hoeveelheid creativiteit. Dit is niet alleen terug te vinden in uitingen maar ook in het bedenken van oplossingen. Het Creatiepunt denkt graag met u mee over zaken als marketing, strategie, service en optimalisatie van uw ondernemingsactiviteiten. Door ervaring als Art director aan de bureaukant en manager marketing en communicatie aan de andere kant weet ik dat niet alleen creativiteit en kwaliteit belangrijk zijn maar ook budgetten het succes van een project kunnen bepalen.

Verbetering

Het Creatiepunt helpt niet alleen bij het verbeteren van de kwaliteit van uw communicatiemiddelen maar ook bij het koppelen van de door u gestelde doelen en het verbinden van de mensen die hiervoor nodig zijn. Denk hierbij aan de verbetering van uw service, het aanscherpen van uw diensten of het optimaliseren van uw website.

Verbinding

De ambities van Het Creatiepunt liggen bij het helpen en ondersteunen van onderwijsinstellingen, culturele- en maatschappelijke organisaties, zorg-instellingen en midden- en kleinbedrijven. Door onze vakkennis, ervaring en expertise op elk onze eigen vakgebied, zetten we een plan neer die uw organisatie naar een hoger niveau brengt en tegelijkertijd helpt uw doelgroep effectief en met de juiste middelen te bereiken.

Bevlogenheid en enthousiasme

Mijn slogan is niet voor niets “Communicatie waar u blij van wordt” Deze woorden verwijzen niet alleen naar mijn betrouwbaarheid, service en kwaliteit maar ook naar mijn bevlogenheid en enthousiasme. Ik heb van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en ben er door passie,  doorzettingsvermogen en bevlogenheid goed in geworden. Het enthousiasme voor het vak zorgt ervoor dat ik ieder project (groot of klein) met dezelfde bevlogenheid begroet. Het is dus eigenlijk communicatie waar we samen blij van worden 😉

Kort samengevat wil Het Creatiepunt met bevlogenheid, creativiteit en enthousiasme concept-, ontwerp- en marketingdiensten aanbieden, verbindingen leggen met mensen die hierbij kunnen helpen met het oog op uw wensen en behoeften. Daarnaast wil Het Creatiepunt organisaties versterken door belangrijke kennis te delen en te verspreiden op een eigentijdse en speelse manier en u als klant positief verrassen.

 

Spreekt dit u aan en bent u overtuigt of misschien nog niet helemaal neemt u dan contact met mij op, ik kom graag bij u langs voor een kennismakingsgesprek.

“Christian is een creatieveling met oog voor de doelgroep en de klant met verrassende resultaten tot gevolg.”
Ad Vos

Directeur - Algemeen bestuurder, Stichting PCOAZ

“Christian is iemand met een zeer creatieve geest die ook de commerciële vertaalslag weet te maken. Zijn kracht ligt in het uitbouwen van concepten en brand awareness, het optuigen van promotionele activiteiten en het ontwerpen van volledige campagnes.”
Sander Waterval

Directeur, Trifall Holding

“Chris is een creatief brein, maar ook gestructureerd in zijn werk. Die combinatie zie je niet vaak. Geen chaoot die schiet met losse flodders, maar helder voor ogen wat het doel is en wie de klant. Het was fijn om Chris in het team te hebben.”
Arjan Rust

Mede-eigenaar, Code Green

Hebt u een mooie nieuwe uitdaging voor mij? Neem dan vandaag nog contact op voor een kennismakingsgesprek. Een reis begint tenslotte altijd met een eerste stap.

UA-63381914-1